Direktlänk till inlägg 9 juli 2010

Ja, då var det da´n före doppareda´n

Av Anders o Lisa - 9 juli 2010 18:00

...jag menar kapplöpningsda´n!


Vill börja med att tacka för alla inlägg med positiv respons, det värmer... :)


Och ja, vi har sett att Klara är tippad etta i sitt lopp :/......jag o Anders har konstaterat att vi troligen kommer  ha en klump i halsen vardera vilket hon skulle bli etta eller sist, vår lilla skruttfia som ska ut på den stooora banan....jag blir värre ju äldre jag blir, gråtig alltså, det är inte mycket de behöver prestera förrän klumpen finns där och hjärtat svämmar över av stolthet...det samma om jag ser ett djurprogram på tv:n....


Jag funderar på hur hon kommer att reagera på ljudet då det är en vajer-hare, banan är annorlunda, vidare kurvor etc. Tur att det är jag och inte Klara som har de här funderingarna :)


Vi sticker iväg kl. 04.00 ca, tidig morgon, det ska bli varmt och Klara har lite svårt för att helt koppla av medans vi åker. Så vi får väl snart gå och lägga oss, Anders är på 40 års kalas men skulle inte bli länge...det blir en lång dag i morgon!


   Coola Hanna vilar sig...


   Scilla försökte sig på ett svårt ord...hon blir hemma hos mormor i morgon pga löp, och farmor sköter promenaderna. Tack snälla Ni!


   Och nog tycker jag det ser ut som att Klara är positiv till att springa på Åkers när jag ställde frågan! :)


Ha en trevlig fredag samt lördag!


 / L

 
 
Linköpingsgänget

Linköpingsgänget

9 juli 2010 19:14

Lycka till imorgon, vi håller alla tummar, tår och tassar vi kan! /Mattias, Disa, Abbe och Lingon

http://abbes.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linnea

9 juli 2010 20:18

En mycket intressant dag imorron!!
Lycka till!
Ni får gärna ringa efter loppet.

 
Katja, Viper & TinTin

Katja, Viper & TinTin

9 juli 2010 20:50

Hallojsan!
Ja det kommer bli en väldigt spännande dag! Eftersom det har gått troll i vår bil så kommer jag till SHS och hejjar på! Jag tar snöret eller mutar nån för att få lift!
Kör försiktigt så ses vi i mörr'n!
/Katja

http://viptin.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards