Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

KLARA VANN!!!!!

Av Anders o Lisa - 8 maj 2010 22:40

JAA, Klara vann sin final på WR i Halmstad idag! Lyckan är stor och vi liksom flög hem till Åmål efteråt...


När vi närmade oss Halmstad tidig morgon började det regna, och inte på smått vis heller.


   Det blev till att sitta i bilen en hel del under dagen, förutom när det skulle värmas, startas  och gås av...


Tyvärr har vi inte så mycket kort från dagen och framför allt inte några springkort, är ju så med ens egna hundar.


Men vi har från prisutdelningen! :)


   B-final tikar;   1a Moneystep´s Tala, 2a Kiiturin NN Sofie, 3a Emmaline´s DS Harmony, 4a Axrace Blå Mocca.


   Här står alla finalvinnarna - tikar. Om jag ser provocerande glad ut så beror det på att Stefan Rose, som fotograferar alla finaler osv, ber mig om ett leende...:) 

Tror han med flera hade svårt att undgå hur ootroligt glad jag blev över Klaras vinst idag!


Vi pratade bl. a om detta när vi åkte hem jag och Anders och kom fram till ungefär; Va´tokglad när hunden vinner, och när den inte gör det hittar man alltid en annan anledning till att vara nöjd. Kanske över vilka otroligt bra hundar den egna hunden hamnade bland, eller den gjorde bättre och bättre tider under dagen osv. Om inte så är det ju ändå världens bästa hund Du åker hem med - för det är ju just Din Hund! :)


Om det är konstiga formuleringar eller felstavat så beror det på att jag är jätte trött, yr av glädje  och ska krypa ner i bingen...


 / L

 
 
Mattias & Lingon

Mattias & Lingon

9 maj 2010 07:31

Vill bara säga: Grattis!!!

http://abbes.bloggagratis.se

 
Åsa/leif

Åsa/leif

9 maj 2010 08:40

Stort Grattis till Klaras seger..va tokglad det är det som är grejen!!

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Linnea o Göran

Linnea o Göran

9 maj 2010 08:43

Ett SUPERSTORT GRATTIS!
från oss som just nu sitter i husvagnen på Midlanda där Talas syskon skall träna på bana för första gången i år.
Tummen upp för era tankar ang vinster/förluster.
Nu blev det väl poäng!? (kan inte WR poängsystem)
Många kramar från glada (o förkylda) uppfödare!

http://moneysteps.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofi

9 maj 2010 09:36

Grattis till GULDTJEJEN...
Tokgla efter en lång å rening dag inte illa..

 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

9 maj 2010 13:44

JÄTTE GRATTIS!! Till segern Klara med husse och matte.
Önskar Anncie och Tobbe

http://www.steelsuccess.se

 
Åsa Tapani

Åsa Tapani

9 maj 2010 16:25

Klart man ska vara TOKGLÁD...:-) Ett jätte, jätegrattis till Klaras vinst i B-finalen!
Tusen, tusen tack för all din hjälp med min lille licensvovve!! Jag kommer fråga fler gånger ;-)
Ha en fortsatt trevlig söndaG!
:-)
Åsa med alla vovvarna

http://hundarnas.blogspot.com

 
Ingen bild

Dizel & Baltis

9 maj 2010 22:15

GRATTIS TJEJEN !!!! VI ANADE ATT DET SKULLE GÅ BRA !!! MATTE & HUSSE (STORT KLARAFAN) HÄLSAR OXÅ OCH TYCKER DET VAR SKITKUL !!!!!1

 
Anders

Anders

10 maj 2010 06:24

TACK, allihopa. Det värmer ska Ni veta !

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/isa

 
Sara

Sara

10 maj 2010 08:08

GRATTIS till lilla gumman!
Hoppas att ni kommer på nån av de banor vi är ner på i sommar så vi får träffa lilla gumman igen. Och Enzo får träffa sin syster yster!

Hoppas att det går lika bra om inte bättre till helgen.

Ge henne en jättekram från oss!

//Sara, Johan och Enzo

http://sarajohan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards