Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Idag var...

Av Anders o Lisa - 17 mars 2010 13:05

...familjen till Solstadens Smådjursklinik för att träffa Stefan Rosén (ReDog). Det var Klara som skulle "gås igenom" av Stefan för att se att allt var bra, och det var det!


   

   Vi hade så´n tur att de körde en kampanj just nu så notan blev dessutom billigare, inte dumt. För övrigt är det väldigt intressant att diskutera och FRÅGA Stefan vad det gäller muskulatur och motion, han är otroligt kunnig! Så vi är glada att Solstaden "tar dit" honom och vi slipper åka till Västerås.


Dessutom passade vi på med lite miljöträning för Hanna, att sitta i ett väntrum kan vara nyttigt.


   Det var många hundar och människor att titta på...


   Klara tycker det är skönt att besiktningen är över, och  tjejen med Frolic fick iallafall en liiten svansviftning i betyg...


 / L o A

 
 
Ingen bild

Linnea

17 mars 2010 19:12

Låter bra, att Klara är OK inför säsongen.

Inte har jag lyckats få syn på några sådana där kaotiska siffer-bokstavskombinationen du pratat om, inte ens på den sida du skickade en länk.

 
 Anders

Anders

17 mars 2010 20:22

Kan ha nåt med webläsaren (vi använder Safari) att göra, men det har då aldrig betett sig så här förut!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

18 mars 2010 11:33

Hej Hej!
Kan inte annat än hålla med, Stefan är otroligt skicklig. Det känns så tryggt att det är han som har haft hand om Doris rehabilitering. Han har ju friskförklarat Doris nu, men det är ju någon månad sen så jag hade nog tänkt åka upp så att han får "gå igenom" henne en gång till nu när vi har börjat bygga lite muskler och kondition....
Har beställt mat nu, får nog hem den någon gång nästa vecka. Jag kommer hem från Nynäshamn på onsdag så det är bara att komma förbi och hämta efter det....
Ha det bra
maria

http://www.dodays.se

 
Lisa

Lisa

18 mars 2010 12:05

Hej Maria!
Ja visst är han duktig, och hoppas verkligen att det går bra med Doris!!
Va´bra att maten kommer så att Scilla får sitt Light-foder. Nu märks det verkligen att Klara gått upp i vikt av Bas, och Scilla rör sig inte lika mycket som hon så risken finns att det blir en liten "köttbulle" av henne!
Men jag ringer efter onsdag.

Ha de gott
Lisa

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards