Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

En soffserenad...

Av Anders o Lisa - 8 februari 2010 16:40

Krokenkören har utökat sin körverksamhet med tandfäktning! Vi letar just nu efter en passande alt-stämma med en vässad tandrad och en touch av Touché. Uppsjungning sker enligt överenskommelse. Endast seriösa göre sig besvär!


/ A o L

 
 
Sara

Sara

8 februari 2010 17:41

Såg på bilderna ni lagt in tidigare där de kör rally i trädgården att Hanna har lika "snygga" öron som Zeke.... Men söta är de :) De ska ju springa fort och det gör de ju inte med öronen. jag börjar även se tendenser på Zekes öron att de börjar lägga sig ibland så förhoppningsvis kommer de inte att ge så stort luftmotstånd när han blir stor... Fast å andra sidan så är Izors öron fortfarande som paraboler och han blir snart tre år...

http://sarajohan.bloggagratis.se

 
Anders

Anders

8 februari 2010 20:21

Hej Sara! Hon får ett stuk som är lite "Schäfer-aktigt" har jag o Lisa skojat lite :) Hon har en grov nos (o svans) och så öronen + färgen. I övrigt har hon en bra kropp, hon blir nog rätt så stabil, och det tycker vi om när de ska springa fort!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

8 februari 2010 21:09

Hej Hej! På er "Krokens"!!
Ville säga att ni har en jätte kul blogg att följa!!
Kul med rörliga bilder på era vovvar :-))
Min favorit är när Hanna busar med plasten i soffan!!
Hoppas vi kan ta lite bilder när vi ses på syskonen Emmalines!
Kram från oss alla i Tystberga.

http://www.steelsuccess.se

 
Anders o Lisa

Anders o Lisa

8 februari 2010 22:18

Hej Anncie o Tobbe!

Vad roligt att Ni hittat hit!! Är kameran med tar vi självklart bilder. Är det något Hanna är duktig på så är det att busa...

Kram på Er alla!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

8 februari 2010 23:02

Hej igen! Vad bra att man slipper lära dom allt...så som busa och käka på skor,sånt kan de alldeles förträffligt själva.
Skulle vilja se Anders annars att lära Hanna att käka på skor!!
Stort ASG..Skämt å sido :-))
Ha det så gott!!

http://www.steelsuccess.se

 
Marie Sandberg

Marie Sandberg

9 februari 2010 00:39

Gullan anmäler sig som frivillig till kören! Hon är definitivt alt-stämma:-) och passar dessutom bra in med färgerna på "klädseln" i den redan befintliga kör-stämman (haha).
Kram Marie

http://www.mibisans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards