Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

HON GJORDE DET IGEN...

Av Anders o Lisa - 16 maj 2010 22:02

...Klara vann sin final i Västerås och vi fick bli TOKGLADA igen!!


Ibörjan av dagen trodde jag inte att det skulle gå så bra som det gjorde! Hon satt ner i startboxen vid något tillfälle och hon verkade lite loj i  försöken. MEN i finalen blixtrade hon till, startade ut svart bur, kom ut jämsides med de andra, fick en lång resa till sitt favoritspår; rött och gjorde sin hittills bästa tid!       9.57 !!!


   Extra kuriosa för dagen var att alla finalvinnare fick målfoto på respektive final, kul!


Som sagt det var en svettig och härlig dag med mycket mineralvatten för att återställa vätskebalansen...


Det var det mixade lopp utan semi, finalerna var från A-N. Måste få tillägga att det är otroligt mycket bra hundar som kommit till och som är på väg...


   En mycket glad Lisa med en härlig Klara...


   E-final;  1a Moneystep´s Tala,  2a Oakshaw Man Behind The Mask,  3a Emmaline´s DS Dynamics,  4a AxRace´s Poor Knights


   Alla finalvinnarna, tyvärr kom inte hela Sunsapote med...


   Kullsyskonen Pa´anga och Tala som vann varsin final, Pa ´anga knep första plats i final D. :)


Nu ska jag gå och natta mig, det finns ju faktiskt ett annat liv som känns väldigt lååångt borta så´na här helger.....


 / L




 
 
Elin Rose

Elin Rose

16 maj 2010 23:17

BAMSE GRATTIS från oss alla!!

Kram Kram

http://www.sloughi.se

 
Lisa

Lisa

16 maj 2010 23:36

Jätte TACK Elin och Stefan! Måste säga att Ni är otroligt generösa med gratulationer trots att vi faktiskt var konkurrenter i finalen och Cypher inte fick den bästa resan...

Vi bugar och tackar!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/isa

 
Åsa/Leif

Åsa/Leif

17 maj 2010 07:53

Grattis även från oss i Ramnäs..fint att få det på målfoto intesant!!

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofi

17 maj 2010 09:01

GATTIS igen...=)
Det ser att ni kommer att få 2 snabba damer i familjen...
Hon me H va ruggigt snabb... Å då menar ja ruggigt.. Passa tassarna...=D =D

 
Linnea

Linnea

17 maj 2010 13:37

Moneystep´s tjejer, fin-fina grejer!!!
GRATTIS till ännu en lyckad tävling!

http://moneysteps.bloggagratis.se

 
Åsa Tapani

Åsa Tapani

17 maj 2010 14:24

Hipp, hipp hurra ---så härligt att ni fick bli tokglada igen!!! GRATTIS från oss alla!
Hoppas att vi ses snart igen!!!

//Åsa med hundar i skåne

http://hundarnas.blogspot.com

 
Ingen bild

Katarina Nilsson

17 maj 2010 18:09

Grattis visst är det härligt att bli tokglad.
Ja fick ju bli det gånger 2.
Jag blir så stolt över mina vovvar.
Så det blir många pussar o kramar på dom små
Ha det så bra

 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

17 maj 2010 22:03

JÄTTE Grattis!! Till Klaras fina resultat i helgen! Härligt med glädje :-)))
Vi ses i Västerås på lördag.
Kramar Anncie och Tobbe

http://www.steelsuccess.se

 
Lisa

Lisa

17 maj 2010 22:50

Tack ALLA för era gratulationer!

Vi hann även med lite rundbana på söndagen och ska dit igen på lördag...det är bara hundarhundarhundar i skallen nu!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/isa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards