Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

TACK ALLA ni...

Av Anders o Lisa - 10 mars 2012 13:12

... som läser vår blogg!!! :D

Det är tack vare Er som jag/vi fortsätter att blogga!


Ni är någonstans mellan 20-30 stycken dagligen och det värmer. Ibland strax under och ibland över, beroende på om man hämtar hem en valp eller har någon diskussion på gång... ;)


OCH med tanke på att jag oftast serverar kort på monstren här hemma och egentligen skriver rätt så banala inlägg är jag väldigt nöjd och glad att ni fortsätter! :D


OCH inte är jag ute speciellt mycket på andras bloggar och lämnar avtryck... trots det besöker ni oss, jag bugar...


Skulle ibland vilja skriva mer men stoppar mig själv då jag inte vill "trampa någon på fötterna"... det är så lätt att missförstås i ett så´nt här forum, det kan bli så tokigt och fel. Man tror att man förklarat ingående men så förstår man av andras reaktioner att de tolkat på ett helt annat sätt... fegt kanske någon tycker... klokt kanske någon annan... och ja, det är väl så det fungerar, vi tycker väldigt olika!


Men det är väldigt trevligt att få dela med sig av ens foto, att de inte bara hamnar i en mapp i datorn. Sååå varsågoda gott folk, lite kort på monstren... igen... :)



.







.







.




Här försökte jag fota krokus... men Elton tyckte att han var mer "rare" än en simpel vårblomma...



.







.







.







.







.





.


Tack för titten o ha en skööön helg!


/ L       

 
 
Anncie och co.

Anncie och co.

10 mars 2012 18:39

Så klart att vi gärna besöker er här på er fina blogg!
La märke till att eran gräsmatta börjar bli grön..härligt!
Och givetvis så är det så kul att få följa Eltons och Klaras upptåg!
Kram till er och ha en fortsatt Trevlig Helg!
/Anncie och gänget

http://www.steelsuccess.se

 
Lisa

Lisa

11 mars 2012 08:18

Tack för din kommentar Anncie, det värmer! :)
Ja, gräsmattan börjar bli lite grön och skönt är det. Nu har vi Hela Härligheten framför oss...

Så idag blir det en Grön Kram... i väntan på våren!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
åsa

åsa

11 mars 2012 10:01

Lisa..klart vi tittar på fina bilder och läser dina inlägg..men kör fullt ut vetja..annars blir det bara halvdant..tankar är till att frigöras..
och blir vi sura så säger vi till...

ha en skön solig helg..och jag sänder
värme med i kramarna!

http://bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

11 mars 2012 11:31

Åsa - tänkte att jag skulle få någon liknande kommentar från dig - ha-haa...
Ja, det kommer kanske tankar o funderingar emellanåt... men man får välja sina strider ;)...

Sänder tillbaka gröna o sköna kramar... ge några till Leif också...

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

12 mars 2012 19:18

Är också inne och hälsar på - inte varje dag, men nästan.
För mig får du då skriva vad du vill, tar allt med ro. Vi tvåbeningar är olika, tänker olika, agerar olika - men visst är det intressant många gånger att få ta del av olikheterna.
Ha det gott alla fyra. Kram!

http://moneysteps.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards