Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Lite blåsigt...

Av Anders o Lisa - 25 februari 2012 13:31

... men för övrigt ett lysande väder!!!


Skulle få sovmorgon idag då jag jobbar helg med sena kvällar...

Väcktes av hundskall... vad är det som händer...



.



Elton hade tittat ut och fått syn på dessa...



.



De stod utanför huset och betade på trots hundskall inifrån.



.



Vi tog oss en skön minipromenad i skogen. Träffade en av grannarnas hundar, snälla Samantha, som är en Irländsk setter. Elton for runt, skällde och löjlade sig. Till slut vågade han sig fram, för att sedan ställa sig och titta ointresserat åt ett annat håll... så var det inget mer med det.

Upplever att han redan är lite i "spökåldern". Bilar som helt plötsligt står där det inte ska stå någonting verkar läskiga. Gå utan Klara på vägen i skymning... då får man morrskälla och resa lite ragg och blåser det då plötsligt till så är det lite läskigt oxå...



.



Här har vi släppt ut sekatören... så han får göra lite rätt för sig! Inte många buskar kvar nu, eller grenar snarare sagt... som han inte varit och gnagt på... ;)



.



Tjejerna däremot... de ska bara njuuuta i solen...



.



OCH här är beviset... vi har vår i Kroken! :D



.



För övrigt småspringer det på... livet alltså...



Ha en go helg!

.



/ L 

 
 
Ramnäs

Ramnäs

25 februari 2012 15:34

Ha det så gott.. mitt i livet..Ander och Lisa..snart kan du ta av dig mössan också..
ungefär som gåtan ....vem hinner ta av dig alla kläderna först..(ja,då är inte Anders inräknad denna gång)
vinden eller solen?

http://emmalines..bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

26 februari 2012 10:18

Ramnäs - Skratt... ja vi får väl se när mössan åker av! Den brukar sitta på länge, hemma på landet i alla fall. :)

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

27 februari 2012 14:18

Vad är detta? Var har ni snön? Ni har ju börjat tjuvträna...
Vad fin han är lilla Elton. Och Klara är lika vacker som alltid!

Kram

http://sarajohan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards