Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Piggelin...

Av Anders o Lisa - 25 oktober 2011 21:42

...piggelin pigge pigge piggelin...


Jaa, undrar vad det var i droppet som Klara fick! :) Hon skäller på oss, vill rejsa i trädgården, leka med oss, äter så det står härliga till...

Det gick fort för henne att tappa i hull och verkar gå lika fort att komma tilbaka igen, otroligt!


Känns lite konstigt. På en vecka har hon hunnit med att insjukna, vara febrig i 3 dygn och bara sova, bli feberfri, pigg samt äter bra igen! 

Det går fort i svängarna...


... så fort hon vill något så skäller hon...men jag förstår inte alltid vad hon vill. 

Igår när jag råkade stanna till vid bilen och kolla så började hon skälla...slutade när vi började gå igen...där förstår jag...men när hon helt plötsligt bara kommer ner från andra våningen, stannar på avsatsen och skäller tills jag kommer...vet inte riktigt...hon kanske bara talar om att hon är på G igen! Kan ju säga att hela Kroken fick en påskällning första morgonen hon stack ut näsan efter sjukhusvistelsen...

JA, ja det är gött att hon är pigg igen i alla fall!! Vi försöker dämpa henne lite grann, så det inte kommer några efterdyningar... 



.



     

Över till något annat...vad ser du för figur i lövet? :D


/L

 
 
Ramnäs

Ramnäs

25 oktober 2011 23:58

Skönt för er alla..

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

26 oktober 2011 08:31

Vad skönt att underbara Klara mår bra igen. Man hinner verkligen med mycket händelser på en vecka men det är ju skönt när det går fort för dem att bli friska igen.

Ge henne en kram från oss!

http://sarajohan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linnea

27 oktober 2011 22:35

Härligt Klara underbara! Va kul för matte o husse att du är pigg igen.

 
Lisa

Lisa

27 oktober 2011 23:18

Klara skickar kramar till er alla och uppfödarmatte Linnea får dessutom en nospuss! :)

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lotta Berlin

28 oktober 2011 02:59

Hmmm... Jobbigt att vara sjuk, men det där droppet... det skulle jag också vilja ha! ;-P
Härligt att hon är tillbaka fullt ut igen och så håller vi tummar och tassar för att hon förblir frisk!
Hälsningar från Uppsalatjejerna!

 
Lisa

Lisa

28 oktober 2011 09:42

Lotta - ja, idag skulle jag verkligen behöva det där droppet! :D
Vi tackar för hållna tummar...
Klara o Lisa

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

29 oktober 2011 18:48

Vad kul det var att öppna eran blogg och få detta glädjande besked om Klara:-)..Så skönt för er!!
Ha det mysigt i höstmörkret och sköt om er :-)
//Kramar från oss

http://www.steelsuccess.se

 
Lisa

Lisa

30 oktober 2011 12:24

Anncie o Tobbe - det är jätteskönt...trevligt att ni gläds med oss :) kramar....

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards