Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Iakttagelser...2...

Av Anders o Lisa - 5 september 2011 17:37

...säger till Anders, "egentligen ska jag väl hålla käften och inte lägga mig i"...men jag blir så arg, upprörd, när människor är utstuderat jävliga och oskyldiga människor som bara  borde få vara glada ska behöva känna något annat! 


Ena dagen ska människor få på tafsen för att de är för tävlingsinriktade och i nästa stund kan man själv räkna hundradelar genom att titta på ett kort...


Varför skriver man så här...när det i slutändan bara skadar människor som är glada över att ha hittat en rolig aktivitet med sin hund. Knappast bra PR för WR!.. ännu en gång...


Men det kanske är ett bra sätt att få läsare till sin blogg.


Nej, bort bort bort...


avslutar med  kort på "pärlan"...


 


.




...Klara väntar på att få använda sin nya kostym och framtiden får utvisa när det blir...


   ...nääästan 1 år tog det att få dessa täcken... ;))) skam den som ger sig!



 / L



 
 
Katja

Katja

5 september 2011 21:19

Tjenamors!
Trist att allting ska vara på så blodigt allvar jämt... för vissa. Delad glädje är ju dessutom dubble glädje som det så klokt sägs.

Tack för att ni delar med er av fina bilder på dock-söta ansiktet, Klara Underbara! =)

Varma hälsningar från storsta'n
/Katja, Viper & TinTin

http://viptin.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

5 september 2011 21:33

Tjenixen Katja!
Försökte lägga in en kommentar hos dig idag, men det gick inte så bra...ville säga att TinTin var häftigast i videon!! :D

Ja, det blir tydligen alldeles för tävlingsinriktat i familjesporten Whippet Race, ibland...

Blöta hälsningar från Landet...som värmer...

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linnea

6 september 2011 13:22

Kram på er där nere i "kroken"!
Fina bilder på Klara underbara, som alltid.

Ha det gott!

 
Anna Hovskägg

Anna Hovskägg

6 september 2011 18:23

Har aldrig varit in i racing-världen, bara testat Lure Coursing med min förra Galgo. Tråkigt när tävlingar blir på för blodigt allvar...
Söt blev hon i sin nya "tröja" :)

http://www.lyckoprickar.se

 
Ingen bild

Jenny E

6 september 2011 20:23

Underbara fina Klara..

 
Lisa

Lisa

6 september 2011 21:17

Linnea - med ett tacksamt motiv blir det gärna bra ;))

Anna - Jaha, så du har haft en Galgo innan. Och visst blev hon fiiin! :)

Jenny - inte nog med att du får höra hundprat på jobbet, du går även in här på din fritid...det gillas! :)

Kram på Er!

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

8 september 2011 09:30

Hej och tack för kommentaren. Vilken snygging Klara blev i sitt täcke. Hoppas hon snart får användning för det :)

Vi satsar nu på Juvenile Classic i Järbo i två helger med Enzo och sen blir det väl tävling i Oktober i Sundsvall. Sen tänkte vi gå i ide och komma tillbaka nästa år. Då hoppas vi på 4 tävlingshundar om allt går som det ska med våran Lilleman.

Enzo skickar en jättekram till syrran!

Kram Sara

http://sarajohan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards