Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

"Ska Du...

Av Anders o Lisa - 27 januari 2010 21:09

...blogga nå´t idag?" frågade Lisa tidigare idag. "Nja, jag vet inte om jag har nå´t ämne..." svarade jag. Vi vilade en stund i sängen allihop, vaknade senare och gosade med djuren. Hannas begrepp om att gosa är ju ibland något skevt. Hon brukar bli ordentligt bitig både mot oss och de andra hundarna, alldeles exalterad :) Likaså idag; hon hängde i mitt öra, innan jag hann säga flaska! Blodet rann...

   

Min Skeptiska Huvudskakerska till sambo, tillika Blodrädd Sjuksyster dagen till ära, gjorde ett fenomenalt jobb med Det Tilltygade Örat! Tack Syster!

  

 Annars är hon allt en go´whippet hon också!


Så med facit i hand fick jag ett ämne till sist...


/ A


 
 
åsa

åsa

27 januari 2010 21:24

Hanna ser ut som hon ångrar sig..........inte vara stygg mot AtomAnders!!

http://emmalins.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders o Lisa - 8 mars 2013 14:25

...har hänt sen sist?    Ja, i december började jag renovera övre "hallen", trapphuset och det ena rummet på övervåningen. Rev en vägg, satte upp ett staket som tydligen ingick i ursprungsplanen 1936, tog fram originaltaket (vanlig fasspånt med e...

Av Anders o Lisa - 7 januari 2013 14:43

    Och det tog sin lilla stund att komma in här... det var så längesedan jag skrev på bloggen så jag hade glömt allt från inloggningsuppgifter till hur man laddar upp kort, men det löste sig på vägen så att säga! :) Vi nosar och letar oss ...

Av Anders o Lisa - 7 oktober 2012 17:35

Tiden flyger iväg, så nu är hösten här...       Klara: ...tar det lugnt, är med på sköna promenader och trappar långsamt ned på sina 2 mediciner.        Elton: ...tar det också lugnt, har växt en del och får göra det i sin egen takt...

Av Anders o Lisa - 6 juni 2012 13:25

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen, but here we go again...   Lusten har inte infunnit sig och så blev jag så vansinnigt sjuk efter förra bloggen. Har fortfarande ont i halsen som kommer och går...    Följde med Linda till ...

Av Anders o Lisa - 2 maj 2012 11:26

Och så kom då värmen tillbaka!   Själv sitter jag snorförkyld med värsta basstämman och hostar. Huvudet känns som fyllt av bomull... Trodde jag klarat mig denna vinter, men se det hade jag inte!   Förra helgen fick Elton testa vår bana lite e...

Presentation


Välkommen!

Rösta!!

Varifrån kommer du?
 Syd
 Öst
 Väst
 Mellan
 Norr
 Europa

Fråga mig

2 besvarade frågor

Familjen


KLARA - Moneystep´s Tala (2008.08.04)
e. Jykä v.d. Spaarne Meute
u. Moneystep´s Tre Rand

ELTON - Old Road´s Kroken (2011.11.04)
e. Blits v.d. Spaarne Meute
u. Old Road´s Chakira

^^^ ^^^

ANDERS - Hedströms Anders (1974.09.27)
e. Torbjörn
u. Aina

LISA - Johanssons Lisa (1967.01.03)
e. Sven
u. Elsa

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards